en je zal het niet willen geloven maar... de meeste witte mensen willen niets van me weten vinden me dom en zwart Ik lieg niet! ...echt waar heb ze nooit begrepen die witte mensen mijn liegen is als mijn evenbeeld mijn overleden tweeling broer een bloed eerlijke hoerenloper met allure en bravour bovendien is zoals ik het zie de waarheid niets meer en niets minder dan niet meer willen weten daarom vin'k juist die waarheid dom dom en toevallig christen dom joden dom king dom naar waarheid is dom nazi dom doof stom dom liegen daar in tegen is lekker konstant leugens moet je maken als strategie in schaken liegen is niet dom liegen is niet toevallig liegen is Geologie een gelogen filosofie van het willen weten het meten van wantrouwen in lukraak geloven liegen is het cadeau voor al je wensen voor alle soorten mensen en dan vooral voor die die dom zijn of zwart zijn en liegen

wat een onzin wat ik weet is dat het weten als stront uit mijn mond komt plat als onzin? mischien "Ik weet" klem ik tussen mijn pijnlijke bil delen wikkend en wegend links van het midden naadloos uitgebalanceerd tenminste totdat ik het vergeten ben of totdat het wordt gezien als onzin